محل تبلیغات شما

با افزایش سالیانۀ پیاده روی اربعین، میزان ورود نهادهای حکومتی ایران در این آیین افزایش یافته است. دخالت این نهادها در امور اجرایی و تبلیغاتی بحث‌­های زیادی به همراه داشته است. مهم­ترین نقد وارد شده به سازماندهی و تبلیغات نهادی، خارج شدن این آیین از حالت مردمی بوده است. حال با رشد رسانه­های اجتماعی و شکل گیری بحث‌های دینی در این بسترها به نظر می‌­رسد تبلیغات این آیین فرم­های جدیدی پیدا کرده است و می­‌تواند موثر­تر از تبلیغات نهادی باشد.

تبلیغات اربعین و دوگانۀ دولتی - مردمی

اخبار جعلی و شایعه در عصر ارتباطات

تبلیغات ,آیین ,مردمی ,افزایش ,گیری بحث‌های ,شکل ,این آیین ,در این ,شکل گیری بحث‌های ,و شکل ,گیری بحث‌های دینی

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

nemunehkar بهزاد دودانگه