با افزایش سالیانۀ پیاده روی اربعین، میزان ورود نهادهای حکومتی ایران در این آیین افزایش یافته است. دخالت این نهادها در امور اجرایی و تبلیغاتی بحثهای زیادی به همراه داشته است. مهمترین نقد وارد شده به سازماندهی و تبلیغات نهادی، خارج شدن این آیین از حالت مردمی بوده است. حال با رشد رسانههای اجتماعی و شکل گیری بحثهای دینی در این بسترها به نظر میرسد تبلیغات این آیین فرمهای جدیدی پیدا کرده است و میتواند موثرتر از تبلیغات نهادی باشد.
تبلیغات ,آیین ,مردمی ,افزایش ,گیری بحثهای ,شکل ,این آیین ,در این ,شکل گیری بحثهای ,و شکل ,گیری بحثهای دینی
درباره این سایت